Možná si říkáte, že online objednávkový systém je jen pro velké restaurace nebo řetězce. Ve skutečnosti však z digitálních technologií mohou těžit i menší kavárny či bistra. Proč? V dnešní době si lidé rádi objednají kávu a dezert předem nebo hledají místo, kde si lze jídlo objednat do kanceláře. Pojďme se podívat na pět hlavních důvodů, proč by i menší provozovna měla zvážit vlastní systém, jako je Gastry.

1. Usnadnění objednávek „s sebou“

Ne každý má čas čekat ve frontě. Pokud zákazník vidí možnost rychlé online objednávky, může si kávu nebo snack objednat a jen vyzvednout. Tím zvyšujete rychlost odbavení a spokojenost hostů.

2. Rozšíření zákaznické základny

Díky tomu, že budete online, se o vás dozví i lidé, kteří by k vám jinak nezavítali. Navíc zbytečně neztrácíte zisk provizemi velkým portálům, protože si provozujete vlastní platformu.

3. Snadné úpravy menu

Jste kavárna, takže čas od času měníte nabídku podle sezóny nebo aktuálních trendů. S Gastry můžete rychle upravit menu, přidat nové dorty či speciální kávové směsi a hosty o tom informovat.

4. Lepší přehled o prodejích

Všechny objednávky se vám ukládají na jednom místě. Vidíte, co se prodává nejvíc a kdy máte největší špičku. Můžete tak efektivněji plánovat zásoby, personál a dokonce i akce na podporu prodeje v méně frekventovaných hodinách.

5. Budování loajality

Když máte přímý kontakt se zákazníky, jste schopni je lépe oslovit. Nabídnout jim věrnostní slevu, poslat jim informaci o nové kávové směsi nebo s nimi dokonce prohodit pár slov online.

Závěr

I malá kavárna dokáže s minimální investicí výrazně zlepšit servis pro hosty a navýšit tržby. Gastry se postará o všechno potřebné, aby byla vaše kavárna online, přehledná, a přitom se odlišila od konkurence.

Zjistěte více o Gastry zde